Google-mainonta

Googlen monipuoliset mainontaratkaisut

”Jos et näy Googlessa, et ole olemassa.” Tämä kliseinen lausahdus voi olla todellisuutta monelle yritykselle. Tuote tai palvelu on kiinnostava mutta silti eurot tuntuvat menevän kilpailijoiden kassaan.

Yksi suuri tekijä voi olla se, että yrityksesi ei yksinkertaisesti nouse esiin hakuja tehdessä. Onneksi vastaavanlainen tilanne on kuitenkin korjattavissa. Hyvin toteutetulla mainonnalla vältät tämän tilanteen!

 

Kauttamme saatavat Google-mainontaratkaisut

hakusanamainonta

Hakusanamainonta

Hakusanamainonnan avulla näyt juuri silloin, kun asiakkaasi etsivät!

Googlen display-mainonta

Google Display

Googlen Display Networkissa tavoitat kohderyhmäsi.

Youtube

Youtube on maailman toiseksi suurin hakukone!

Google-mainonnan, eli Google Adsin, avulla saat mitattavia konversioita ja maksat vain tuloksista. Mutta onko tavoitteesi kuitenkin enemmän tietoisuuden kasvattaminen? Se ei ole ongelma, sillä Google tarjoaa useampaa mainostusvaihtoehtoa. Eli, mitä Google-mainonta on ja miten se toimii?

Palataanpa hetkeksi ihan perusteisiin. Google on hakukone. Sitä voisi ajatella eräänlaisena (massiivisena) digitaalisena kirjastona. Se ei kuitenkaan osaa tarjota tietolähteitä ilman kyselyä, joten siksi henkilön täytyy suorittaa hakuja löytääkseen etsimänsä tiedon. Valitut hakusanat vaikuttavat siihen, minkälaisia tuloksia Google palauttaa.

Siihen perustuu myös hakusanamainonta, jolloin valituilla hakusanoilla haettaessa Google nostaa mainoksesi hakutuloksien kärkeen. Hakusanamainonta toimii erityisen hyvin ostopolun harkinta- tai vertailuvaiheessa, jolloin nostat juuri oman brändisi asiakkaan harkintaprosessiin mukaan, ja kuljetat häntä sitä kautta ostopolulla eteenpäin.

Googlella on myös Google Display Networkiksi (GDN) kutsuttu alusta. Se käsittää noin kaksi miljoonaa verkkosivua ja tavoittaa yli 90% verkon käyttäjistä. Siellä kohdennat Display-mainontaa halutulle kohderyhmälle. 

Youtubelle ominaista on tietenkin videomainonta, mutta tiesitkö, että heti Googlen jälkeen suurin hakukone on itse asiassa juurikin Youtube? Google Adsin kautta pääset mainostamaan myös Youtuben eri mainospaikoilla, joka on loistava kanava tavoittaa sitoutuneet käyttäjät.

Youtubessa mainostaminen on edullista, ja hyviä tuloksiakin saa silloin, kun mainonta on suunniteltu monikanavaisesti ostopolun eri vaiheita tukien.

Kampanjoiden tehokkuus perustuu muun muassa tarkkaan kohdentamiseen. Kohdennusvaihtoehtoja ovat esimerkiksi ikään, sukupuoleen ja kiinnostuksen kohteisiin liittyvät tekijät.

Kauttamme saatavat Google-mainontaratkaisut ovat Google-sertifioitujen asiantuntijoiden tekemiä. He tietävät, miten ja missä juuri sinun yrityksesi kannattaa mainostaa. Meillä mainontasi on hyvissä käsissä!

Tiesitkö näitä ?

0 %
mobiilikäyttäjistä soittaa yrityksille suoraan Googlen mainoksista
0 %
Googlen hakukoneen käyttäjistä siirtyy hakutulosten toiselle sivulle
yli 0
miljoonaa hakua päivittäin Googlen kautta Suomessa

Haluatko kysyä lisää tai pyytää tarjousta?

Jaa artikkeli
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Tekijänoikeudet © Kaakon Viestintä

Käyntiosoite: Teollisuuskatu 2-6
Postiosoite: PL 6, 50101 Mikkeli

1.5.2020 YHTIÖJÄRJESTELYJEN MUUTOKSEN JOHDOSTA KAAKON VIESTINTÄ OY:N Y-TUNNUS VAIHTUU. UUSI Y-TUNNUS ON 2492479-3.
Samalla ESV-Paikallismediat Oy:n nimi muuttuu ja on jatkossa Kaakon Viestintä Oy.
Myös tilinumeroissa ja yhteystiedoissa tapahtuu joitain muutoksia.

Kaakon Viestintä Oy

Etelä-Saimaa
Itä-Savo
Juvan Lehti
Kaakonkulma
Kangasniemen Kunnallislehti
Keskilaakso
Kouvolan Sanomat
Kymen Sanomat
Luumäen Lehti

Länsi-Saimaan Sanomat
Länsi-Savo
Paikallislehti Joutseno
Pitäjänuutiset
Puruvesi
Uutisvuoksi
ES Keskiviikko
KS Keskiviikko
LS Keskiviikko

Tilaa uutiskirje

Saat uutiskirjeen noin kerran kuukaudessa. Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa.

Kesäkampanja

mainostajan

kesäedut ovat täällä!

Kesäkampanja päättyy 15.8.2020.